Sabtu, 13 April 2013

Stay Positive Ema!

hey dah genap 2 tahun la..hahahaha tak ko ingat ke tak ek?? erm tape..bukan penting pun..tapi ema ingat..sbb ema dah save kat dalam kalendar..nampak tak? ema ema ema..ko ni sangat naif aka NAIVE! sampai bila la ko nak macam ni?? selalu sangat fikir pasal orang lain..tapi orang lain selalu je cakap ko ni SELFISH..celah mane tah ema berniaga ikan? hihihi bergurau..takkan nak serius je kan..

ema dah janji dengan diri ema sendiri..ema kena sentiasa POSITIVE..bila ema positive, orang sekeliling ema jugak akan berjangkit aura positive tu..ema wajib bersyukur..sebab ramai lagi orang yang ambil berat pasal ema..jangan fikir sangat orang-orang yang sentiasa cuba untuk menjatuhkan ema..ema sepatutnya berterima kasih kat mereka yang nak jatuhkan ema tu..sebab nye pahala mereka datang kat ema..TERIMA KASIH AWAK..

ema nak minta maaf dekat semua orang yang terasa hati dengan ema..ema nak minta maaf dekat semua orang yang ema pernah sakitkan hati mereka..ema nak minta maaf dekat semua orang yang ema pernah terkasar atau sengaja kasar..ema tak sempurna..ema tak sebaik MALAIKAT..ema hanya manusia biasa..manusia yang sangat mudah terpengaruh dengan hasutan SYAITAN..ema belajar dari setiap kesalahan ema..setiap saat ema cuba memperbaiki diri..jika ema buat salah, ema harap sangat ada orang yang dapat tegur ema..

p/s : terima kasih kepada seorang hamba Allah yang sangat prihatin membaca blog ema ni..dan sekali lagi terima kasih ema ucapkan kepada awak kerana telah bersangka buruk pada ema..awak telah menyedarkan ema bahawa ema sangat bodoh kerana telah membiarkan permainan kotor awak tu mengganggu kewarasan akal ema..Allah SWT sahaja yang tahu perkara sebenarnya dan hanya Allah SWT sahaja yang mampu membalas segala jasa baik awak..semoga awak bahagia dalam setiap perkara yang awak lakukan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan