Sabtu, 8 Oktober 2011

boley tak ema nanges??

huhuhu kenapa la ema tibe-tibe je rasa cam tersangat sedih ni?? ema rase macam tengah rindu kat seseorang.. tapi betul ke ema rindu dekat "die"?? ya allah! agaknye "die" rindu dekat ema ke tak ye?? hurm dah lame gile tak contact "die".pe la yang "die" tengah buat sekarang ni ye?? salah ke kalau ema nak "die" jadi milik ema macam dulu tu?? ya allah..ema sentiasa berharap "die" adalah jodoh yang terbaik untuk ema..ema sentiasa berdoa agar
"die" kembali menjadi hak milik ema..berdosakah ema ya allah?

p/s : kalau la semua orang faham perasaan ema? i wanna whole world to know that 1437!

1 ulasan:

  1. adah doakan ema supaya satu hari nanti akan berjumpe dengan die balik :) jgn sedih ye ?? semoga satu hari jodoh ema dengan die akn hadir dengan sendirinye :) amin ya Allah :)

    BalasPadam