Daisypath Friendship tickers

Selasa, 9 Oktober 2012

pasal perempuan lagi..(Plagiat)

1.Pendengar yang baik
Kebanyakan lelaki menghargai perempuan yang boleh dijadikan tempat meluahkan perasaannya.Tak perlu tips,komen,bebelan,pendapat, atau apa saja,just sitting and listening (betul2 mendengar) ,cukup anda membalas dengan "emm","yeke"atau "ooo" untuk menunjukkan yang anda dengar dan ambil peduli.


2. Bersikap spontan/selamba
Mampu untuk bersikap spontan dalam certain2 situasi ialah salah satu ciri2 yang amat di sukai sesetengah kaum lelaki.Cuba bersikap spontan dan tak terlalu kaku.Buat macam kawan2 biasa,borak2 pasal benda yang gila2 or buat lawak dan berguarau macam korang dah kenal lama.Lelaki akan berasa selesa dengan anda.Jangan borak pasal benda2 kotor dan tak senonoh sudah, suka korek hidung lepas makan lah,anda tidur berdengkur sambil keluar air liur basike,jangan cerita benda2 camtu walaupun 2 la hakikatnya anda, nanti dia cop anda bukan2 pulak kan.


3. Enjoy your life
Perempuan yang enjoy dengan apa yang mereka buat nampak lebih menarik,yang mana anda patut berhenti merungut tentang sesuatu yang anda tidak ada dan enjoy aktiviti yang anda boleh lakukan dengan apa yang anda ada. Ia bukanlah soal menjadi seorang yg extreme cantik dan hot,ada pekerjaan yang baik,sentiasa up-to-date with fashion, atau yang sama waktu dengannya -ia adalah tentang anda gembira dengan hidup anda dan apa yang anda lakukan.Ia tentang bagaimana anda patut bersikap positif that you're a GREAT WOMEN who deserve a great things. Enjoy your life ok.



4. Pandai menikmati dan menghargai makanan.
Makan makanan yang berkhasiat dan cuba mengurangkan kalori dalam makanan adalah cara pemakanan yang sihat untuk anda kaum perempuan, ia bagus jika anda mengamalkannya.Tapi kalau sekali sekala korang makan pizza hut dengan kawan/bf korang jangan la banyak sangat merungut pasal anda akan jadi gemok, relax,having a good time,bercakap pasal pizza 2 macam mana rasanya,tunjukkan yang anda confident,takkan la makan pizza sekali sebulan boleh gemok dan lelaki suka perempuan yang confident.


5. Pandai masak.
Jeng3..haa..ni wajib ada dalam senarai ciri2 gadis melayu terakhir,adakah korang salah seorang daripada gadis2 melayu terakhir?pandai memasak membuatkan anda setapak ke arah menjadi GMT dan masakan 2 kena la sedap. 98% lelaki suka perempuan yang pandai memasak.Biar tak berapa lawa pun,kalau masak sedap,saham korang tinggi tau.Kalah lisa surihani.Aku makan pandai la,aku lelaki,takpe.

6. Jadi diri sendiri.
Lelaki tak suka perempuan hipokrit.Lelaki suka perempuan yang suka tersenyum,dan tak kisah dengan apa yang orang fikir dengan senyumannya,(bibir,gigi atau apa2 je).Lelaki suka perempuan yang boleh melawak,perempuan yang tak gunakan ayat2 OMG dan sewaktu dengannya.Senang cerita tak suka perempuan yang gedik .Memang kadang2 syok jugak tengok korang menggedikdan bahan2 korang.Tapi nak buat bini,sorry la.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan