Selasa, 17 September 2013

I hate my job so damn much!

Salam..sorry post kali ni kinda harsh..yg bawah umo jangan la baca..ema super benci kerja ema sekarang yg kt jabatan audit ni..ema benci juruaudit!! Juruaudit sangat tak bertimbang rasa..sangat tak prihatin..sangat penting diri..tak boleh ke kalau tak menyusah kan orang lain?? Peduli apa ema dengan pangkat korang tu..agak2 la..mentang2 ema ni tak belajar tinggi..senang2 je korang ayam-ayam kan ema eh..beragak la..kita sama-sama manusia..ada perasaan..jangan sebab ema diamkan je sampai korang boleh pijak kepala ema..ema betul-betul marah dan hilang sabar..salah sorg dari korang dah dengar ema mencarut tadi kan? Tu ema terlepas cakap..tak sengaja terkeluar plak dari mulut..tapi carutan tu agak kasar kan? Terkezut la tu kan? Tu tandanya ema betul2 dah hilang sabar la tu..maafkan ema..ema manusia biasa..ema tak sempurna..ema tak terlepas dari buat salah..had sabar setiap manusia ada batas2 nya..kali ni betul2 dah capai takat kuning..satu takuk lagi nak cecah merah..kalau merah memang dah lingkup pejabat tu ema buat..nak sangat tgk ema yang jahat ni keluar kan? Hah buat la..dah la..ema dah malas nak bakar line aka tambah bara panas hati ema ni..syaitan bukan main seronok lagi tengok ema mengamok mcm ni..Ya Allah..tolong beri ema kesabaran lagi ya Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan